سلام
تاریخ فراموش شده

 سلام به همه ی دوستان عزیز من خیلی خیلی خوشحالم که از وبلاگ بنده دیدن

میفرمایید امیدوارم با این مطالبی که در وبلاگ قرار داده ام نیازهای شما را برطرف کرده

باشم و شما را از تاریخ گذشته ی خود آگاه تر کرده باشم. اما حرفی که میخواستم با شما

دوستان عزیز در میان بگذارم. چند وقت پیش من مطلبی در وبلاگ خود قرار دادم به نام

من ایرانی نیستم. که نظرات مختلفی به این نوشته داده شد که بیشتر نظرات هم

منفی بود. جا داره از همین جا از همه ی دوستانی که از این مطلب به شدت آزرده

خاطر شده بودند عذرخواهی کنم. باور کنید من قصد بی احترامی به هیچ کسی را

ندارم. همانطوری که دوست ندارم کسی به کوروش کبیر و کشورم بی احترامی کند به

خودم هم اجازه نمی دهم که به کسی توهین یا اهانتی بکنم. بابت آن مطلب هم باید

بگم که انسان ممکن است خطاهایی انجام دهد و اشتباهاتی بکند که بنده هم آن

اشتباه را مرتکب شدم. باز هم از همه کسانی که از دست من ناراحت شدند عذر خواهی

میکنم. باز هم ممنون که منت می گذارید و از وبلاگ من دیدن میکنید. بدرود. 



نظرات شما عزیزان:

soltanimahdi
ساعت18:54---23 فروردين 1391
از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

fateme
ساعت21:33---15 بهمن 1390
سلام دوسته خوبم.
من شمارو لینک کردم. واقعا وبلاگه مفیدی دارین.راستی این سئوال شما جسارت نبود من فامیلیم (انصاری) .
فعلا بای


هانیه
ساعت12:39---14 بهمن 1390
سلام .خیلی وبتون به دلم نشست .لینکتون کردم تاهمیشه بخونم مطالبتونو ودیگرانم استفاده کنن.

kosar
ساعت12:23---14 بهمن 1390
khodam linket kardam

Mahsa
ساعت12:42---13 بهمن 1390
درود بر شما.
وبلاگ فوق العاده ای دارین
خیلی خوشحال میشم که به وب منم سری بزنید و اگر دوست داشتین باهم تبادل لینک داشته باشیم منتظرتون هستم


سجاد
ساعت10:26---13 بهمن 1390
__________$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_____________ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


niloofar
ساعت14:14---12 بهمن 1390
سلام داداشی
میسی سر زدی
این خیلی خوبه که داری دراره تاریخ ایران باستان مینویسی.اینطور که معلومه تاریخ قبل از اسلام رو خیلی م تو کتابای درسی مینویسن!حتی شنیدم تو کتاب تاریخ دوره ابتدایی توضیح خیلی مختصری راجع به کوروش کبیر دادن!و خودمم که الان راهنماییم قط یک سال تاریخ قبل از اسلام خوندیم و اونم خیلی مختصر!ولی از کلاس دوم تاریخ بعد از اسلام شروع شد و تو کتاب سوم هم هست!تاریخ کلاس اولمون میتونم بگم شاید 60 صفحه داشت ولی امسال 100 تا حدودا!خیلی خوبه که اینطور وبلاگ ها و کسایی مثل شما تاریخمونو زنده نگه دارن!لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنید!بدرود


هانی
ساعت23:01---11 بهمن 1390
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین خیلی خوشم اومد خوشحال میشم اگه بهم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید موفق باشبد

neshom
ساعت22:43---11 بهمن 1390
سلاااااااااااام عزیزم خوبی؟؟؟

وبلاگه خیلی زیبایی داری خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنیییییییییی

راستی اگه دوست داشتی که بلینکمت بگوووو اوکی گلم

دوست دارم بوووووووس بای



mohammad
ساعت21:23---11 بهمن 1390
خوب بود به وب سایت من هم مراجعه فرمایید وب سایت من همه چیز در بارهی تبریزnewtabriz.loxblog.com

ارنیکا
ساعت21:13---11 بهمن 1390
سلام
وبلاک جالبی دارید
ایا دوست دارید تبادل بنر کنید بیا یه سر بزن
خواهش می کنم من سر زدم تو هم سر بزن
جای برای تبلیغات شما>>>


منصور
ساعت21:08---11 بهمن 1390

سلام من منصور هستم
از وبلاگت خوشم امد.
می خوام یک درآمد را بهت معرفی کنم
برو
http://mansoor76.samenblog.com/
اگر هم ثبت نام کردی در سایتهایی که بهت معرفی کده از راه نظر من را با خبر کن.
ممنون.منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1386برچسب:, توسط امیررضا و پوریا |